100% celu w kampanii Coffeedesk (All Good SA)

Coffeedesk jest liderem kawowego e-commerce w Polsce, który dynamicznie rozwija sprzedaż także w Europie Środkowo-Wschodniej. Firma jest dystrybutorem kaw, herbat i akcesoriów do ich parzenia. W pierwszej połowie maja br. spółka-matka, All Good SA rozpoczęła kampanię crowdinvestingową na kwotę do 2 016 000 zł w celu przyspieszenia rozwój Coffeedesk. Po niespełna 2 miesiącach suma ta zasiliła kampanię w 100%.

Inwestorzy, którzy objęli akcje spółki, mogą liczyć na benefitów dla kawoszy, od kuponów zniżkowych szkoleń online, po unikatową kawę, wypaloną specjalnie dla nich. Minimalna wartość inwestycji wynosiła 396 zł.

Z osiągniętej puli środków, 900 tys. zł spółka chce przeznaczyć na wdrożenie platformy e-commerce B2C, a kolejnych 500 tys. zł na rozwój platformy B2B, by silniej zaistnieć na rynkach Skandynawii i Europy Środkowo-Wschodniej. Kolejne cele to wdrożenie subskrypcji kawowej, czyli modelu regularnych zamówień paczek kawy dla klientów indywidualnych i biznesu oraz otwarcie trzeciej kawiarni butikowej z przestrzenią szkoleniową. W obydwa zadania Coffeedesk planuje zainwestować po 300 tys. zł.

Zbiórka spółki All Good SA jest 11 kampanią crowdinvestingową, która zakończyła się 100% realizacją celu, promowaną przez naszą platformę.