4 180 000 zł w kampanii Browaru Za Miastem

Browar Za Miastem osiągnął 100% celu kampanii crowdfundingowej 4 dni przed planowaną datą jej zakończenia. Środki z emisji przeznaczone będą na finansowanie budowy browaru rzemieślniczego, która zaczęła się we wrześniu. Jego rozruch planowany jest na drugą połowę 2021 r.

Jesienią 2021 zostanie uruchomiony kompletny browar rzemieślniczy, w którym znajdzie się linia technologiczna składająca się z warzelni, tanków fermentacyjno-leżakowych oraz linii rozlewniczej. Docelowo browar będzie mógł produkować 30 tys. hektolitrów, czyli 6 milionów butelek piwa rocznie.

Całkowita wartość inwestycji w nowy zakład Browaru Za Miastem wynosi 8,8 mln zł. Fundusze na budowę obiektu oraz urządzenia produkcyjne w kwocie ponad 2 mln zł pochodzić będą ze środków własnych. – W 2018 roku zdobyliśmy dotację unijną o wartości 1,85 mln zł, a umowę o dofinansowanie z BGK podpisaliśmy na początku 2019 roku. Mamy także zawartą umowę o kredyt inwestycyjny, który pokryje część inwestycji – wyjaśnia Tomasz Brycki, współzałożyciel i prezes spółki Browar Za Miastem.

Dodatkowe środki w wysokości 4,18 mln zł pochodzić będą z emisji akcji w ramach kampanii crowdfundingowej, która promowana była na naszej platformie
i zakończyła się osiągnięciem 100% celu w dniu 4 listopada.
Warto zaznaczyć, że była to 8 kampania w Polsce, a 5 wspierana przez Crowdway, która zebrała ponad 4 mln zł!

Wizualizacja browaru

Autor projektu budynku: Ind Design Dzierżyński Wytyk Spółka Jawna
Autor projektu technologii: Piotr Stachecki, główny technolog Browaru Za Miastem

Minimalna wartość akcji dla inwestorów indywidualnych w kampanii wynosiła 330 zł. Oprócz benefitów crowdfundingowych, jak zniżki i gadżety, nowi akcjonariusze wezmą też udział w uroczystym otwarciu browaru.

Życzymy dalszych sukcesów zarówno Spółce, jak i Inwestorom!