FUNWISHER SP. Z O.O. S.K.A

Moc personalizowanych życzeń od gwiazd i kultowych postaci animowanych!

Funwisher to unikalna platforma cyfrowa z personalizowanymi bajkami dla dzieci oraz życzeniami wideo od TOP gwiazd: aktorów, piłkarzy, showmanów, muzyków oraz najbardziej popularnych bohaterów z seriali i filmów animowanych, takich jak Robert Lewandowski, Kuba Wojewódzki, Borys Szyc, Czesław Mozil ale też Biedronka i Czarny Kot (wkrótce), Pszczółka Maja, Baranek Shaun.

Mamy technologię i know how jak tworzyć głęboko spersonalizowane treści video oraz animacje, dzięki czemu możemy przygotować np. życzenia od znanego bohatera bajki w dowolnym języku. Pszczółka Maja może złożyć spersonalizowane życzenia dla wybranego dziecka zarówno po polsku jak i angielsku. Wkrótce zamierzamy poszerzyć naszą ofertę o kolejne znane i lubiane marki i wyjść szerzej poza Polskę – w czym pomóc ma nam m.in. emisja crowdinvestingowa. W przyszłości nie wykluczamy wejścia na giełdę.

Już wkrótce będziesz mógł dołączyć do projektu, który opanował i dokładnie sprawdził w praktyce łatwo skalowalną technologię personalizacji, z którą planuje zagraniczną ekspansję!

Powiadom mnie o starcie

Alert Inwestora

Zapisz się, aby dowiedzieć się o starcie kampanii.

Zanim opowiemy Ci o planach, zobacz próbkę naszych możliwości:


Slide
OdtwórzPlay
Slide
OdtwórzPlay
Slide
OdtwórzPlay
previous arrow
next arrow

O nas

Uszczęśliwiamy tysiące fanów już od 2018 roku, zarówno na terenie Polski jak i Wielkiej Brytanii. Przygotowaliśmy życzenia z plejadą polskich gwiazd, a jedna z nich – Robert Lewandowski, dołączył do nas także jako inwestor.

W 2020 roku nawiązaliśmy współpracę ze studiem Aardman Animations, licencjodawcą animacji ze znanym barankiem Shaun, co dało nam duże możliwość rozwoju na rynku brytyjskim.

Długoterminowy plan rozwoju

W Funwisher przygotowaliśmy długoterminową strategię rozwoju, która dotyczy zarówno oferty produktowej, jak i szerokiej ekspansji zagranicznej w ciągu najbliższych 5 lat.

W naszej strategii zakupu licencji (postaci animowane) skupiamy się na tytułach “most in-demand”, wychodząc naprzeciw potrzebom różnych grup odbiorców. Dzięki temu nasza oferta produktowa z ukochanymi bohaterami jest dostosowana do dzieci zarówno pod względem płci, jak i wieku oraz zatrzymuje młodego konsumenta przez lata.

W ciągu najbliższych 4 lat planujemy zwiększenie portfolio o 18 nowych postaci. Licencje kupujemy na użytek cyfrowy, co daje nam duże możliwości w zakresie wykorzystania wizerunku postaci przy rozwijaniu oferty produktowej. W ramach tych licencji możemy tworzyć personalizowane e-booki, albumy ze zdjęciami, audiobooki czy plakaty z obdarowaną osobą i jej ulubieńcem.

Rynek polski oraz brytyjski były dla nas pierwszymi, które chcieliśmy zweryfikować pod kątem zainteresowania naszymi produktami i możliwego potencjału spółki do rozwoju. Równolegle z rozbudową portfolio filmów, planujemy szeroką ekspansję zagraniczną, uwzględniającą sprzedaż naszych produktów w 6 językach na terenie 14 krajów do końca 2026 roku. Pierwszym krokiem w tym kierunku będą dla nas kraje anglojęzyczne.

2022

  • Wielka Brytania, Kanada, Australia, USA

2023

  • Niemcy, Austria, Szwajcaria

2024

  • Francja, Belgia, Kanada

2025

  • Hiszpania, Ameryka Południowa*

2026

  • Portugalia, Brazylia*

*Wstępne ustalenia spółki, które mogą ulec zmianie do 2025 roku

To dopiero początek. Przez pierwsze lata działania firmy dopracowaliśmy produkt i znaleźliśmy naszą unikalność. W ciągu najbliższych kilku lat planujemy poszerzenie oferty o kolejnych celebrytów, a przede wszystkim następne postaci animowane mówiące w wielu językach, żeby dotrzeć z naszym produktem do klientów z różnych krajów świata. Ze względu na uniwersalność i dużą rozpoznawalność bohaterów z bajek na świecie, główną uwagę skupimy na produkcji personalizowanych bajek.

Doświadczony zespół

Jarosław Kuźniar – CEO

Pracuję od piętnastego roku życia. Prasa, radio, telewizja, digital. Spotkałem mistrzów, którzy znaleźli czas, żeby nauczyć mnie zawodu. Po prawie 30 latach w mediach rozwijam własne projekty ułatwiające i profesjonalizujące komunikację. Na zawsze zostanę dziennikarzem, ale od kilku lat jestem też przedsiębiorcą. Zbudowałem kilkunastoosobowy Zespół profesjonalistów. Skutecznie monetyzujemy content i rozwijamy nowe technologie w komunikacji. Personalizacja to jeden z najsilniejszych obecnie trendów.

Grzegorz Miśta, wiceprezes – COO

15 letnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi projektami IT oraz projektowaniu produktów cyfrowych – od e-commerce (B2B, B2C), serwisy informacyjne i transakcyjne dla banków i ubezpieczycieli. Wiedzę i doświadczenie pozyskał pracując w agencjach interaktywnych, software house oraz start’upach.

Magda Weremiuk – Dyrektor ds. Licencji i Rozwoju Biznesu

Posiada 14-letnie doświadczenie w zakupie i udzielaniu licencji, rozwoju biznesu oraz strategicznym zarządzaniu sprzedażą w regionie CEE. Swoje umiejętności rozwijała w branży rozrywkowej i FMCG, współpracując m.in. z Hasbro, Animaccord (Masha and the Bear) oraz Cass Film Entertainment Group.

Rui Romano – CCO

Specjalista postprodukcji filmowej, działający na rynku reklam telewizyjnych. Doskonale zna się na modelach 3D, animacji, renderowaniu, tworzeniu scenariuszy filmowych. Brał udział w produkcjach krajowych (żyje i pracuje w Portugalii) i międzynarodowych reklam dla takich marek jak Nissan, Sony, Samsung, Duracell, Staples, Cheetos Chester. W Funwisher odpowiada za scenariusze personalizowanych filmów i współpracę produktową z licencjodawcami.

Szymon Pawlica – Strateg

Duch przedsiębiorcy, strateg z pasją pomagania i rozwiązywania problemów poprzez technologie. W swoich przedsięwzięciach z powodzeniem łączy świat innowacji i technologii z wymogami rzeczywistości biznesu. Wychowany w rodzinie przedsiębiorców w dzikim okresie kapitalizmu lat 90, od małego zafascynowany komputerami, pierwsze programy napisał w wieku 8 lat. Zainicjował i współtworzył TransmisjeOnline oraz założył vintom. W Funwisher doradza w strategii i produkcie, jest cofounderem.

Jak to działa?

Wybrana gwiazda lub bohater z bajki nie tylko zwraca się do odbiorcy filmu po imieniu, ale też pokazuje i komentuje zdjęcia bohatera filmu lub jego bliskich. Jak to możliwe? W przypadku życzeń od TOP Gwiazd dostępnych w ofercie Funwisher, każdy film został nagrany osobiście w profesjonalnym studiu, a potem dostosowany do potrzeb personalizacji. Życzenia od animowanych postaci zostały zdubbingowane i następnie dostosowane do możliwości spersonalizowania.

Filmy w wysokiej jakości (do 4k) realizowane są maksymalnie w 24 godziny, a w wersji ekspres – zaledwie w godzinę. Złożenie zamówienia jest bardzo proste, wystarczy przygotować zdjęcia solenizantów i kilka ciekawostek z ich życia, a my zajmiemy się resztą.

Grupa docelowa

Ze względu na różnorodną bazę TOP Gwiazd i bohaterów z bajek, życzenia kupione na platformie Funwisher mogą być skierowane zarówno do najmłodszych, jak i osób starszych. Bajki i życzenia od Pszczółki Mai czy Branka Shauna sprawdzą się idealnie w przypadku dzieci, z kolei życzenia od Roberta Lewandowskiego, Borysa Szyca czy Czesława Mozila z powodzeniem mogą uszczęśliwić rodziców, dziadków, przyjaciół oraz fanów w każdym wieku.

Naszą ofertę kierujemy m.in. do rodziców, którzy szukają wyjątkowego, niepowtarzalnego, a przede wszystkim zaskakującego prezentu dla swoich dzieci. Większość zabawek cieszy się krótkim zainteresowaniem dzieci i odchodzi w zapomnienie. Życzenia od ulubionego bohatera wywołują silne emocje i są niezapomnianym przeżyciem, co udowadniają także recenzje naszej platformy od zadowolonych rodziców. To także wspaniała pamiątka na lata, do której można wracać w dowolnym czasie. Nasi Klienci doceniają ten rodzaj zaskoczenia i bliższej relacji z ich ulubionymi bohaterami.

Kolejną grupą docelową są fani TOP Gwiazd, którzy mogą złożyć życzenia w naszej ofercie, np. fani piłki nożnej czy filmów z Borysem Szycem. Filmy są mocno spersonalizowane, zaskakujące i przedstawione w zabawnej formule. Dzięki temu życzenia są odpowiednie zarówno dla młodszych, jak i starszych fanów.

Kanały dystrybucji

Personalizowane życzenia od gwiazd i ulubionych animowanych bohaterów można zakupić za pośrednictwem platformy internetowej Funwisher, a także w innych serwisach internetowych i sklepach stacjonarnych.

W ramach sprzedaży B2B nawiązaliśmy współpracę z największymi marketplace-ami w Polsce, jak Ceneo i Allegro, a także Sklepami upominkowymi oraz oferującymi bilety. Dołączyliśmy także jako partner do programu lojalnościowego Mastercard. Wraz z rozwojem oferty produktowej planujemy nawiązanie współpracy ze sklepami zabawkowymi oraz księgarniami, zarówno w sklepach e-commerce jak i stacjonarnych w dużych sieciach handlowych.

W portfolio mamy także projekty dedykowane, zrealizowane dla klientów B2B, m.in. dla fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Radia Nowy Świat, Patronite. W produkcji jest obecnie także projekt realizowany dla spółki Alembik, prowadzonej przez Janusza Palikota.

Radio Nowy Świat

Wielka Orkiestra Świątecznej pomocy (personalizacja wpłaconej kwoty)

Działalność charytatywna

To, na co od samego początku firmy kładziemy ogromny nacisk, to żeby idea Funwisher trafiła do jak największej liczby ludzi. Dzięki temu nie tylko możemy podarować komuś radość, ale także pomóc tym, którzy tego potrzebują. Od początku działalności przekazujemy część kwoty pozyskanej z każdego zakupionego filmu na rzecz fundacji WOŚP lub PAH czy Szlachetnej Paczki, a od niedawna także fundacji Rak’n’Roll – Wygraj Życie.

Na zagranicznych rynkach wybieramy lokalne, znane fundacje, które także dostają wsparcie dzięki zakupom na naszej platformie. Ten model wspierania sfery charity idealnie wpisuje się w globalny trend – 37% Brytyjczyków deklaruje, że będzie zadowolona, kiedy ich prezent, jednocześnie wesprze kogoś w potrzebie (źródło).

W ten sposób sprzedawanie emocji, chwil wzruszeń i emocji, zaczyna nabierać nowego znaczenia.

Webinary ze spółką

Webinar: Dotychchczasowa działalność Funwisher i zapowiedź emisji crowdinvestingowej (4.11) | OBEJRZYJ

Aktualności

Forbes: Funwisher Jarosława Kuźniara idzie po milion euro ze społecznościowej zbiórki

My Company Polska: Funwisher Jarosława Kuźniara idzie po finansowanie społecznościowe. W planach globalna ekspansja

StockWatch.pl: Funwisher Jarosława Kuźniara idzie po finansowanie społecznościowe i nie wyklucza debiutu na GPW

Spidersweb.pl: Na życzeniach od Lewandowskiego i Szyca buduje biznes. Chce być obecny w 14 krajach

Alert Inwestora

Zapisz się, aby dowiedzieć się o starcie kampanii.

Dyskusja