GOLDEN EGGS STUDIO S.A.

Poznaj dynamicznie rozwijające się studio deweloperskie, które planuje debiut na NewConnect do końca 2022 roku!

Jako Golden Eggs Studio S.A. jesteśmy producentem gier komputerowych, specjalizującym się w produkcjach typu indie games. Od 2020 roku wydaliśmy łącznie 8 gier, a w produkcji obecnie znajduje się kolejnych 10 tytułów. Obecnie prowadzimy rozmowy ze spółkami z rynku amerykańskiego oraz azjatyckiego, dotyczące produkcji minigier do ich portfolio.

Dzięki zespołowi specjalistów, wypracowanemu know-how oraz wsparciu merytorycznemu kilku największych polskich spółek z branży gamingowej zwiększamy zyski z tytułu sprzedaży. Naszym głównym akcjonariuszem oraz wydawcą gier na Nintendo Switch jest Ultimate Games SA. 2021 roku zanotowaliśmy przychody na poziomie 1 211 562 zł, osiągając 147% wzrost względem roku ubiegłego*.

Współpracujemy ze znanymi na świecie platformami, m.in. Steam, G2A, Game Hollywood czy Nintendo Store. W 2020 roku przeprowadziliśmy pierwszą, zakończoną pełnym sukcesem, emisję crowdinvestingową**. Już wkrótce zamierzamy przeprowadzić ofertę publiczną akcji Golden Eggs Studio S.A., a do końca 2022 roku planujemy zadebiutować na rynku NewConnect***.

*Źródło: Sprawozdania finansowe Spółki. Sprawozdanie finansowe za 2021 rok niezaudytowane.

** Emisja została przeprowadzona przez poprzednika prawnego Golden Eggs Studio S.A. (Golden Eggs Studio Sp. z o.o.).

*** Spółka nawiązała współpracę z Autoryzowanym Doradcą oraz zwołała Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie, z porządkiem obrad obejmującym uchwałę w sprawie ubiegania się o wprowadzenie akcji Spółki do obrotu na rynku NewConnect. Debiut Spółki na rynku NewConnect możliwy będzie po podjęciu uchwały przez Walne Zgromadzenie Spółki oraz po spełnieniu stosownych, wynikających z właściwych przepisów prawa i regulacji GPW, kryteriów i warunków umożliwiających wprowadzenie akcji Spółki do obrotu na tym rynku.

Powiadom mnie o starcie

Alert Inwestora

Zapisz się, aby dowiedzieć się o starcie kampanii.

W celu dokończenia rejestracji prosimy o potwierdzenie zapisu zgodnie ze wskazówkami z przesłanego maila.

O nas

Golden Eggs Studio S.A. powstało w 2016* roku i specjalizuje się w produkcjach typu indie games. Działamy głównie na rynkach zagranicznych, dywersyfikując kanały sprzedaży. Współpracujemy z platformami Steam, Nintendo Store, G2A i Game Hollywood. Obecnie w swoim portfolio mamy 5 tytułów wydanych na PC oraz 3 na konsole Nintendo Switch, wyprodukowanych na przestrzeni 2 ostatnich lat. Prowadzimy projekty z kilkunastoma zespołami, tworzącymi zarówno gry platformowe, RPG jak i horror czy survival. Celem spółki jest tworzenie coraz lepszych jakościowo gier przy jednoczesnym powiększaniu portfela produkcyjnego oraz zespołów wewnętrznych.

*Do 2021 roku spółka prowadziła działalność w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością.

Co wyróżnia nasze studio na rynku?

Dynamiczny rozwój portfolio

Praca z kilkunastoma zespołami projektowymi pozwala nam na dynamiczny rozwój oferty produktowej. Obecnie w portfolio mamy 8 wydanych gier, a kolejne 10 znajdują się na etapie produkcji. Jesteśmy także w trakcie rozmów ze spółkami z rynku amerykańskiego oraz azjatyckiego, dotyczące produkcji minigier do ich portfolio.

Profesjonalne podejście merytoryczne w każdej produkcji

Do każdej produkowanej gry podchodzimy z należytą starannością, zarówno na poziomie merytorycznym, jak i produkcyjnym. Za przykłady może posłużyć np. gra Cooking Championship, w której wszystkie przepisy oraz sposób ich przygotowania zostały opracowane przez profesjonalnego szefa kuchni czy gra Pope Simulator (nowa nazwa Vatican Gardens), do której założenia przygotował Paweł Kowal – historyk i politolog, znawca polityki Stolicy Apostolskiej w czasach zimnej wojny oraz autor licznych prac naukowych.

Mamy uznanych na rynku partnerów

Głównym akcjonariuszem naszej spółki, a także wydawcą części gier jest spółka Ultimate Games. Ponadto spółka stale współpracuje z takimi podmiotami jak Gaming Factory, Glob Games Studio, West Wind Games.

Pierwsza gra dla Azji

Golden Eggs Studio jako jedna z niewielu polskich spółek deweloperskich w Polsce wydała swoją pierwszą grę na rynek azjatycki. We współpracy z GameHollywood.com dystrybuujemy naszą produkcję Broken Blades na tamtych rynkach. Jest to gra z gatunku Hack & Slash, przedstawiona w pięknej, bajkowej animacji 2D. Jej celem jest przejście wszystkich poziomów, pokonując po drodze napotkane potwory oraz bossów, na końcu każdego z poziomów. Po weryfikacji rynku będziemy chcieli wprowadzić tam także inne tytuły Golden Eggs Studio.

Rozbudowana sprzedaż

W naszym modelu sprzedażowym opieramy się na dywersyfikacji kanałów. Z tego względu nasze gry dostępne są w różnych serwisach, m.in Steam, G2A, Game Hollywood czy Nintendo Store.

Grupa docelowa

Nasze tytuły skierowane są do pasjonatów niezależnych gier komputerowych, grających na komputerach PC oraz konsoli Nintendo Switch. Są to głównie osoby w wieku 15-45 lat, których zainteresowania skupione są wokół gier oraz podzespołów komputerowych., a także tworzenia gier komputerowych. Posiadają oni aktywne konta na platformach Steam, Epic Games, Twitch oraz oglądają filmy związane z gamingiem na YouTube.

Najwięcej odbiorców nasze tytuły aktualnie znalazły w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie oraz Europie Zachodniej, z uwagi na główną lokalizację gier w języku angielskim. Posiadamy także oddanych graczy w Polsce, którzy wspierają rodzime produkcje.

Aktualnie wprowadzamy naszą pierwszą grę na rynek azjatycki, co pozwoli nam na weryfikację zainteresowania naszymi produkcjami w tamtym regionie. Widzimy także duży potencjał w krajach hiszpańsko- i portugalskojęzycznych, ze względu na notowaną sprzedaż wśród użytkowników z Meksyku, Argentyny oraz Brazylii.

Nasze portfolio

Wydane tytuły

Obecnie w swoim portfolio mamy 5 wydanych tytułów na PC oraz 3 na konsole Nintendo Switch.

The Handler of Dragons

Osadzona w realiach fantasy gra RPG akcji, w której gracz wciela się w wojownika obdarzonego umiejętnością rozmowy ze smokami. Gra umożliwia zwiedzenie wielu mistycznych lokacji jak legowiska smoków czy starożytne ruiny. Dodatkowo mamy możliwość walki z wieloma różnorodnymi stworzeniami fantasy, wyboru klasy naszej postaci oraz doświadczenia lotu na grzbiecie smoka. Gra dostępna na PC.

Ignatius

Gra przygodowa, w której gracz wciela się w chłopca imieniem Ignatius. Pewnego razu zostaje on przeniesiony do świata filmu, z którego próbuje uciec. Grafika gry składa się z ręcznie rysowanych, czarno-białych elementów tła i bajkowych postaci. Wyjątkowego efektu scenom dodaje sporadyczne użycie koloru oraz efekty świetlne i cienie. Wrażenia dopełnia kojąca, momentami przerażająca muzyka, utrzymująca gracza w klimacie gry. Gra dostępna na PC.

Theofil

Zręcznościowa gra akcji, w której gracz kieruje zakapturzonym bohaterem, ubranym w antyczną szatę. Jego bronią jest magiczny, drewniany kostur, którym Theofil niszczy wrogów. Jego zdolności pomagają graczowi w walce z niebezpiecznymi przeciwnikami. Gra dostępna na PC oraz Nintendo Switch.

Magnus Failure

Gra eksploracyjno-przygodowa z elementami logicznymi, przedstawiona w rzucie izometrycznym. Bohaterem gry jest osoba, która z niewiadomych przyczyn znalazła się w odosobnieniu od innych ludzi i przeczesuje radio w poszukiwaniu sygnału. Pojawienie się, na pozór niezrozumiałej wiadomości, powoduje chęć odnalezienia jej nadawcy. Wówczas gracz wyrusza w podróż po wyjątkowym świecie gry Magnus Failure! Gra dostępna na PC oraz Nintendo Switch.

Broken Blades

Platformowa gra akcji 2D z piękną, bajkową grafiką, w której gracz zmaga się z hordami potworów i potężnymi bossami. Nasz bohater uzbrojony jest w miecz, który w miarę postępów w grze może być ulepszany poprzez zdobywanie losowo generowanych magicznych odłamków. Broken Blades to gra, która wymaga od graczy niezwykłej zwinności i przytomności umysłu, ponieważ lochy pełne są setek niebezpiecznych pułapek i potworów. Na swojej drodze gracz spotka również potężnych bossów, którym nie może dać się zabić, by znaleźć wyjście z podziemi. Gra dostępna jest na PC oraz Nintendo Switch.

Tytuły w produkcji

Obecnie pracujemy nad 10 nowymi grami, których premiery przewidziane są w okresie 2022-2023. W 2022 planujemy wydać trzy tytuły: Puppet House – gra z gatunku survival horror, Vatican Gardens – gra symulacyjna w której wcielamy się w papieża oraz Cooking Championship – symulator gotowania, w którym bierzemy udział w turnieju kulinarnym w 8 różnorodnych sceneriach na całym świecie. Pozostałe gry będą wydane w 2023 roku.

Puppet House

Gra z gatunku survival horror. W grze wcielamy się w Ricka, który trafia do opuszczonego domu zamieszkiwanego wcześniej przez brzuchomówcę oraz jego lalki. Celem gry jest doprowadzenie bohatera do końca historii bez utraty życia, rozwiązując po drodze logiczne łamigłówki. Gra oprócz nieszablonowej grafiki oraz elementów horroru, posiada wciągającą fabułę, która zachęci gracza do kilkukrotnego ukończenia rozgrywki. Premiera gry planowana jest na III/IV kwartał 2022. Gra będzie dostępna na platformie Steam, a następnie odbędzie się port na PS, Xbox i Nintendo Switch.

Vatican Gardens

Gra symulacyjna, dająca nam możliwość wcielenia się w głowę kościoła katolickiego. Oprócz możliwości decydowania o wyborach papieża, produkcja wprowadzi nas w świat zawiłych relacji politycznych, życia publicznego oraz skomplikowanych wyborów. Premiera gry planowana jest na IV kwartał 2022/1 kwartał 2022. Gra będzie dostępna na platformie Steam a następnie nastąpi port na konsole.

Cooking Championship

Gra symulacyjna, w której gracz rywalizuje z innymi kucharzami o tytuł najlepszego szefa kuchni na świecie. Kulinarna walka odbywa się w 8 krajach na świecie w gustownie urządzonych, topowych restauracjach. Gracz – szef kuchni musi się wykazać doświadczeniem oraz pomysłowością przy przygotowaniu specjałów dań kuchni regionalnych. W grze mamy też aspekt ekonomiczny – gracz podejmuje decyzje dot. jakości składników oraz ich cen. Wszystkie przepisy do gry zostały przygotowane przez docenionego profesjonalnego szefa kuchni, co dodaje grze pikanterii. Premiera gry planowana jest na III/IV kwartał 2023. Gra będzie dostępna na platformie Steam a następnie nastąpi port na konsole.

Wyniki finansowe

Źródło: Przedstawione dane finansowe za lata 2019-2020 oraz Q1-Q3 2021 roku zostały osiągnięte w ramach poprzednika prawnego Spółki Golden Eggs Studio Sp. z o.o., której przedmiot był tożsamy z obecną działalnością Spółki. Przedstawione dane finansowe nie były audytowane.

W 2019 r. rozpoczęliśmy działalność we współpracy z Ultimate Games przy pierwszych preprodukcjach. Wynikiem tego było stworzenie na zlecenie dla Ultimate Games pierwszych trailerów do produkcji ULG. W 2020 r. zaczęliśmy prace nad produkcjami własnymi. Przeprowadziliśmy także pierwszą emisję crowdinvestingową, dzięki której udało nam się pozyskać 1 400 000 zł, a w wyniku czego udało nam się nabyć prawa autorskie do 6 gier. W 2021 r. wydaliśmy 5 gier na platformy PC oraz 3 na Nintendo Switch za pośrednictwem Ultimate Games.

Zespół

PAWEŁ CZARNECKI – CEO

Menedżer i wieloletni przedsiębiorca wywodzący się z branży finansowej oraz business development. Od kilku lat związany z branżą gamingową. Swoje doświadczenie zdobywał w spółkach, takich jak Falcon Games, Glob Games Studio oraz Duality, gdzie wspierał proces wydawniczy oraz produkcyjny gier. Z sukcesami buduje i wdraża zespoły gamingowe. Zawsze myśli o przyszłości projektu i dba, aby założenia podczas produkcji gier były oparte o potrzeby docelowego odbiorcy.

MAREK SZYMCZAKOWSKI – COO

Przedsiębiorca, zarządzający zespołami sprzedażowymi oraz developerskimi IT. Z sukcesem wprowadził digitalowe produkty/usługi do telecomów (Plus, Play, Vectra, Multimedia), firm benefitowych (Benefit System, Medicover Benefits, OK. System ) ecommerce (Allegro, Payback). Na rynku DIGITAL pracował jako doradca m.in. w Ringier Axel Springer Polska oraz Infor IT. Z branżą GameDev oraz Crypto związany jest od 2019 roku.

ARKADIUSZ SZCZAPA – PROJECT MANAGER

Specjalista pracujący na styku biznesu oraz IT. Od lat buduje produkty, wykorzystując potencjał analityki, user experience oraz technical marketingu. Umiejętnie łączy technologię z możliwością jej praktycznego wykorzystania. Z sukcesem budował i wdrażał produkty cyfrowe dla takich firm, jak PZU, Vectra, Play, Allegro czy Velux. Współtworzy firmę z zakresu digitalizacji prasy w Polsce. W GES odpowiedzialny za kreowanie wizerunku marki i szeroko pojęty digital marketing.

TOMASZ ROWIŃSKI – MARKETING MANAGER

Z marketingiem internetowym związany od 9 lat. Odpowiedzialny za planowanie, prowadzenie oraz egzekucję wszystkich działań marketingowych spółki. Prowadził kampanie wizerunkowe oraz performance marketing dla największych banków w Polsce, instytucji finansowych, firm ecommerce oraz z branży motoryzacyjnej, deweloperskiej i ubezpieczeniowej. Prowadził spółkę e-mail marketingową oraz wspomagał startupy, które wprowadzały rozwiązania digital oraz SaaS.

GRZEGORZ DEMBOWSKI – SENIOR DEVELOPER

Bardzo dobra znajomość silnika Unreal Engine 4 i 5. Zaczynał przygodę od tworzenia animacji komputerowych, jednak szybko porzucił je na rzecz projektowania rozbudowanych poziomów do gier komputerowych. Obecnie, po kilku latach szkoleń i pracy w branży zdobył doświadczenie, które zaowocowało samodzielnym prowadzeniem projektu tworzenia gry komputerowej. Bardzo dobra znajomość programów: zBrush, Blender i 3D Coat. Jego super mocą jest przeniesienie okresu starożytności do wirtualnego świata, jakim jest gra komputerowa.

ARTUR KOPP – CREATIVE DIRECTOR

Jest siłą napędową kreacji i rozwoju naszej firmy. Prowadził i nadzorował wiele projektów graficznych i animacyjnych w Polsce i za granicą, współpracował jako Creative Lead / FX Supervisor z największymi domami produkcyjnymi, między innymi z NoLabel, ORKA, Propeller Film, Platige Image, Chimney czy FUMI Works. Doświadczenie zdobywane latami w kraju i za granicą, na różnych polach produkcji reklamowej, filmowej i telewizyjnej, dało mu ogromną wiedzę, kompetencje oraz swobodę pracy przy różnego rodzaju projektach. Niezliczona ilość nagrodzonych reklam, teledysków oraz efektów specjalnych i SFX do hitowych polskich filmów czy też wydarzeń multimedialnych dla największych firm w Polsce – nowe wyzwania zawsze stanowią główną motywację i motor dla jego pracy.

Wyreżyserował wiele reklam m. in. dla Motto Wear, Opoczna, Dorato, Orlenu, Piccolo, Lucas Banku, Krajowej Izby Rozliczeniowej, WBK czy Lay’s oraz teledysków m.in. dla Maryli Rodowicz (nominacja do Yach! za „Jest Cudnie”), Magdy Gąsiorowicz i Out Of Tune. Reżyser licznych czołówek programów TV i seriali, jak „Szymon Majewski Show”, „Fabryka Gwiazd” czy „Dorota Was Urządzi”. Twórca opraw graficznych programów dla wszystkich większych stacji TV w Polsce, m.in. „Lepiej Późno Niż Wcale” (Polsat), „Dorota Was Urządzi” (TVN Style) czy „JOKER” (Polsat). Stworzył efekty specjalne i nadzorował postprodukcję hitowych polskich filmów i seriali jak „Król”, „Bogowie”, „Listy do M.”, „Body/Ciało” czy „Magiczne drzewo”. Był reżyserem animacji do wielokrotnie nagradzanego, największego, stałego multimedialnego show w Indiach w Dandi Kutir, stworzonego na cześć Mahatmy Gandhiego.

Crowdinvesting

Istotnym elementem strategii rozwoju Spółki jest wzrost jej rozpoznawalności na rynku kapitałowym oraz branżowym. W roku 2020 Spółka, jeszcze w ramach działalności prowadzonej jako spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, przeprowadziliśmy z sukcesem pierwszą rundę inwestycyjną, w wyniku której pozyskaliśmy prawie 100 nowych Inwestorów oraz kapitał, dzięki któremu udało się zrealizować wszystkie założone cele inwestycyjne. Planowana emisja nowych akcji jest dla nas ostatnim krokiem przed debiutem na rynku NewConnect.* Kampania crowdinvestingowa stanowi także kontynuację działań komunikacyjnych, opartych na dynamicznym rozwoju Spółki. Wierzymy, że planowana emisja akcji niesie za sobą nie tylko możliwość pozyskania kapitału na dalszy rozwój Spółki, ale także pozwoli na pozyskanie nowych, zaangażowanych Inwestorów, którzy przyczynią się do rozwoju Golden Eggs Studio S.A.

* Spółka nawiązała współpracę z Autoryzowanym Doradcą oraz zwołała Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie, z porządkiem obrad obejmującym uchwałę w sprawie ubiegania się o wprowadzenie akcji Spółki do obrotu na rynku NewConnect. Debiut Spółki na rynku NewConnect możliwy będzie po podjęciu uchwały przez Walne Zgromadzenie Spółki oraz po spełnieniu stosownych, wynikających z właściwych przepisów prawa i regulacji GPW, kryteriów i warunków umożliwiających wprowadzenie akcji Spółki do obrotu na tym rynku.

Rynek

W 2021 roku wartość globalnego rynku gier wyceniony został na 178,2 mld USD (źródło). Dane Statista pokazują, że w 2021 r. branża zgromadziła około 2,7 miliarda graczy na całym świecie, natomiast, do 2023 roku prognozuje się, że będzie ich aż 3,07 miliarda (źródło). Według raportu firmy analitycznej NewZoo, największy jest rynek azjatycki i pacyficzny. Ich wartość wynosi 59,8 mld USD (źródło). Produkcją gier nie zajmują się tylko duże firmy i korporacje. Na całym świecie znaleźć można małe i mikro firmy, które produkują niezależne i bardzo ciekawe tytuły (źródło). W naszym kraju aktywnie działa ponad 460 podmiotów zajmujących się produkcją oraz wydawaniem gier wideo (źródło).

Gaming w Polsce

Konsumencki rynek gier wideo w Polsce jest wart już 924 miliony dolarów. Wartość polskiego rynku gier wideo rośnie rok do roku, w ciągu ostatnich 12 miesięcy wzrosła o 17%. Z około 20 milionami zadeklarowanych graczy w naszym kraju, z czego 80 proc. to dorośli, a 49 proc. stanowią kobiety (źródło). Polska to jeden z najważniejszych rynków gamingowych w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka). Według badań z raportu The game industry of Poland wykonanego przez PARP, w Polsce gra już ponad 16 mln osób (źródło). Weszliśmy do pierwszej dwudziestki najbardziej dochodowych rynków krajowych, zajmując 19 miejsce (źródło). Według raportu The Game Industry of Poland 2021 Polska to eksporter netto, co jest nie tylko bardzo korzystnym zjawiskiem ekonomicznym, ale również zalicza nasz kraj do wąskiego klubu państw o bardzo dużym potencjale produkcyjnym (źródło).

Profil gracza

Przeciętny gracz 34 lata, jest właścicielem domu/mieszkania oraz posiada dzieci. Kobiety przeciętnie grają w gry wideo, mając 36 lat, a najbardziej aktywnie robią to te w wieku 18-35 lat i stanowią one 13% społeczności wszystkich graczy (źródło).

Prognozy

Przewiduje się, że w 2022 r. globalny rynek gier będzie wart 196 mld USD (źródło), a do końca 2026 roku osiągnie wartość 314,40 mld USD (źródło). Do 2024 roku liczba graczy na świecie powinna wynieść 3,32 mld użytkowników (źródło).

Alert Inwestora

Zapisz się, aby dowiedzieć się o starcie kampanii.

W celu dokończenia rejestracji prosimy o potwierdzenie zapisu zgodnie ze wskazówkami z przesłanego maila.

Dyskusja


Dyskusja