Historie sukcesu 2019 r. – Tenczyńska Okovita SA

Nowy Rok nachodzi wielkimi krokami dlatego spieszymy z przedstawieniem kolejnego sukcesu crowdfundingu udziałowego. Tym razem przypominamy kampanię z drugiego półrocza 2019 r. – Tenczyńską Okovitę. Kampania spółki tworzonej przez Janusza Palikota wystartowała 28 października i w ciągu 36 dni osiągnęła cel w postaci 4 180 000 zł!

Wywodząca się z Browaru Tenczynek, Tenczyńska Okovita SA nawiązując do historycznych składów stworzyła plan produkcji kraftowej okowity oraz jakościowej wódki rzemieślniczej. W planach firmy znalazło się także uruchomienie linii produkcyjnej piw leżakowanych w beczkach oraz otwarcie wyjątkowego miejsca do degustacji produktów marki. Jesienią br. roku spółka zwróciła się do społeczności internautów z propozycją finansowego zaangażowania w realizację projektu w zamian za pakiety akcji oraz tematycznych benefitów takich jak m.in.: wysyłka premier wszystkich nowych produktów czy szkolenie z piwowarem spółki. W trakcie trwania kampanii, Tenczyńska Okovita SA podpisała list intencyjny z Fundacją Wisławy Szymborskiej. W ramach współpracy, procent z zysku ze sprzedaży wybranych wyrobów, spółka przekaże na działalność statutową organizacji.

Dzięki wyjątkowemu pomysłowi, który zainteresował inwestorów, a także profesjonalizmowi oraz zaangażowanej społeczności w trakcie 36 dni inwestorzy objęli wszystkie ze 190 000 oferowanych akcji spółki. 4 180 000 zł – tyle zebrała łącznie w zbiórce crowdfundingowej Tenczyńska Okovita SA. To najwyższa wartość zbiórki w historii crowdfundingu udziałowego w Polsce i rekord w szybkości osiągnięcia 100% celu kampanii wśród projektów z branży alkoholowej.

Z niecierpliwością czekamy na kolejne projekty crowdundingu udziałowego i ich sukcesy!