BIVROST sp. z o.o.

  • Kwota zebrana1 600 000,00 zł

    Sukces w Bivrost w liczbach: 42 dni zbiórki, 101 inwestorów i 1,6 mln zł na rozwój Spółki.

    Jest rok 2017, a twórcy technologii wirtualnej rzeczywistości mają przygotowany prototyp swojego urządzenia, rzetelnie przygotowany plan rozwoju oraz setki zapytań o produkt. Kampania przygotowana z naszym zespołem pozwoliła zrealizować zamierzone cele i odpowiedzieć na rosnący popyt. Podczas samej kampanii mogliśmy odnotować duże zainteresowanie udziałami (efektem zainwestowane 1,6 mln zł), a nie bez znaczenia był fakt, ze wcześniej na inwestycję w Spółkę zdecydował się znany fundusz Arkley VC. Model, w którym znany fundusz inwestuje, a później udostępnia część udziałów poprzez crowdfunding jest popularnym modelem w Europie Zachodniej, czy USA. Buduje to jeszcze większe zaufanie względem spółki, co przekłada się na wzrost popytu na udziały (lub akcje w wypadku spółki akcyjnej).

    O Bivrost w mediach:

    1. Rzeczpospolita – Bivrost idzie po rekord polskiego crowdfundingu
    2. Impactcee.com – BIVROST breaks the record of equity crowdfunding in Poland with 1.6 million PLN
    3. Mam Startup – Rekord polskiego equity crowdfundingu. BIVROST na CrowdWay pozyskał 1,6 mln zł
    4. Forbes – Rekord polskiego equity crowdfundingu. Bivrost pozyskał 1,6 mln zł
    5. Puls Biznesu – Bivrost rozbił crowdfundingowy bank,