CrowdTalks #19 – wyroby rzemieślnicze na rynku e-commerce

Akardo SA – e-commerce z rzemieślniczym obuwiem ­– wyrusza na podbój Europy oraz zapowiada uruchomienie nowej, międzynarodowej marki premium – Haka Shoes. Plany ekspansji zakładają również udostępnienie oferty Akardo w Czechach w III kwartale br., a w IV kwartale na Słowacji. W tym celu spółka na przełomie marca oraz kwietnia 2021 roku zamierza drugi raz pozyskać finansowanie w ramach crowdfundingu udziałowego. Akardo SA celuje w emisję o wartości 1,68 mln złotych, która jest kontynuacją drogi na NewConnect. Debiut najwcześniej w 2023 roku.

Akardo to platforma e-commerce, która nieprzerwanie od 2013 roku sprzedaje obuwie wykonywane ręcznie przez lokalnych rzemieślników z okolic Wadowic. Oferuje 650 modeli butów odznaczających się wysokim stosunkiem jakości do ceny. Spółka obsłużyła w ostatnim roku 13 000 zamówienia na łączną kwotę ponad 4 400 000 zł, a od powstania marki Akardo współpracujący z nią szewcy wyprodukowali ręcznie 55 000 par butów.