Bizroast by Crowdway – pierwsza edycja za nami

Za nami pierwszy odcinek programu Bizroast by Crowdway. We wtorek 8 czerwca o 18:00 miała miejsce premiera nowego wydarzenia online w angażującej inwestorów formule. Bizroast, czyli grillowanie spółek, ma na celu ocenę ciekawych pomysłów na biznes i jego dalsze skalowanie. W trakcie programu społeczność zaangażowanych inwestorów sprawdziła potencjał biznesowy ciekawych projektów. W pierwszej części spotkania inwestorzy ocenili spółkę Eko-giełda, produkującą napoje z żołędzi. W drugiej części oceniono spółkę Naatu Operator tworzącą bateryjne, domowe magazyny energii.

Program był emitowany na żywo ze studia telewizyjnego w dniu 8 czerwca 2021 w godzinach 18:00-19:30 i był udostępniany na platformie online. Każda z zaproszonych spółek miała pół godziny, żeby przekonać do siebie inwestorów. Podczas wydarzenia przewidziany był pitch, pytania od ekspertów z rynku inwestycyjnego oraz pytania od publiczności.

Planowane są kolejne edycje programu. Chętnych do wzięcia udziału zapraszamy do kontaktu: [email protected]

Przebieg pierwszej edycji Bizroastu dostępny poniżej. Zachęcamy też do wypełnienia ankiet:

Eko-giełda

Naatu Operator