100% celu w kampanii Akardo SA

W drugiej połowie marca wystartowała kampania crowdinvestingowa polskiej manufaktury obuwniczej Akardo SA. Spółka za pośrednictwem sklepu internetowego sprzedaje buty wykonywane przez lokalnych mistrzów. Jej celem było osiągnięcie w trakcie trwania kampanii kwoty w wysokości 999 999 zł. Po 3 miesiącach zbiórki dokładnie taka suma zasiliła tę kampanię. W perspektywie 3-5 lat spółka planuje debiut na NewConnect.

Akardo to połączenie pasji do butów, profesjonalizmu i szacunku dla pracy rzemieślników, co na temat spółki mówi sam właściciel- Adam Kubarski. Ponad 550 Inwestorów objęło łącznie 111 111 akcji spółki. Otrzymają oni zestawy benefitów takich jak: dedykowane gadżety, kody zniżkowe do sklepu internetowego Akardo w wartościach od 10% do 40%, rabaty kwotowe na zakup obuwia, możliwość zwiedzania zakładów szewskich, a przy najwyższym pakiecie – dzień w siedzibie spółki i zaprojektowanie własnej pary butów, która wykonana zostanie na zamówienie.

Pozyskane środki spółka przeznaczy m.in. na: stworzenie przestrzeni magazynowej, uruchomienie męskiej marki premium, utworzenie kolekcji dziecięcej i rozbudowę działu projektowego.

Serdecznie gratulujemy!